Nå er det ikke lenger noe tvil. Det er vår! På mandag morgen klokka åtte trippet jeg ut døra og bort til skolen. Da så trærne i gata vår slik ut.

 photo IMG_20130506_080137_zpsb12b7542.jpg

Da klokka var fem, og jeg kom hjem, så det samme treet slik ut. HURRA!

 photo IMG_20130506_1615081_zps5f9990a6.jpg

Dette er vår-magi!

11 kommentarer om “

  1. Magisk! Tenk at det kan gå så fort, det skjønner jeg ikke helt. Og jeg liker det ekstra godt nettopp fordi jeg ikke helt forstår. Herlig 🙂

  2. Åh. Herlig 🙂 Jeg trengte å bli minnet litt på hvor fin og vakker verden egentlig er. Du er flott 🙂 malin

Legg igjen en kommentar

