Maihelg

Togtur med bok i fanget

Lørdag morgen med snø på bakken

En dag på jobb, som er en jobb som føles mer og mer riktig, og som blir finere og finere

Sjokolade fra sjokoladefabrikken

Mammas middag

Lørdagsunderholdning på NRK

Søndag i en annen årstid enn dagen før

Grøftekantblomster

Lesing uten jakke på verandaen

Årets første ute-is

Holde i farmorhånd og gi farmorklemmer

Akkurat det jeg trengte.

 photo IMG_20130504_100159_zps98c90d3d.jpg

7 kommentarer om “Maihelg

  1. Er so gødt å kjenne på at ein har gjort riktige val, særleg med tanke på jobb. Og gamle hender er kanskje det beste å halde i.

    «Grøftekantblomster» er i grunn eit veldig fint ord, beståande av både noke ruskete og noke vakkert.

    Vonar du får fine dagar i veka som kjem ❤

  2. Det hørtes ut som en fin maihelg 🙂 Jeg kan se for meg deg på et bibliotek, og jeg kunne ikke ha tenkt meg å ha møtt noen andre der i mellom alle bøkene. Spesielt på barneavdelingen! Fine du 🙂

Legg igjen en kommentar

