Deilig stillstand

Nå ligger påskedagene foran oss, og jeg håper dere nyter dem. 

Jeg koser meg allerede med å lese bøker (akkurat nå Agnes Ravatns Stillstand. Sivilisasjonskritikk på lågt nivå), sitte i solveggen på verandaen og drikke te med mamma, dra på besøk til kjærestefamilien, og treffe venninner. Jeg har fått finfint påskeegg, og i dag har broren min bursdag. Hurra! Jeg feirer med å innvie denne Hamburgkjolen. 

God påske!

 photo 2013-03-27113742_zpsbb3a59a5.jpg

 photo lastned-14_zps6655f16f.jpg
4 thoughts on “Deilig stillstand

  1. Høres perfekt ut! Kjolen var kjempefin, og påskeegget også! Vi fikk et stort påskeegg i posten fra foreldrene til Ståle i går – veldig koselig.

  2. Åh, hvilket pent påskeegg, og hvilken supersøt kjole! Både prikker, broderi og frisk, vårlig farge – a check in every box!
    For noen herlige påskeplaner. Kos deg masse i ferien, fina! Jeg savner deg!

Legg igjen en kommentar

