Januardager

Årets første måned er straks forbi, og snart kommer februar. Jeg gleder meg! Da skal jeg tilbake til Oslohverdagen, jeg skal bli ett år eldre, og forhåpentligvis fylle dagene med mye fint. Og slik har januar vært.

 photo collagenummeren_zps82c74231.jpg

Jeg har lest mange fine bøker, og kurert Gilmore girls-savnet med å se på bilder. Neste gang jeg skal være lenge borte skal jeg ta med meg en sesong eller to.

 photo collagenummerto_zps7f6321e6.jpg

Denne søte julegaven fant en plass på veggen,  jeg har hatt stripete kjole på, sett på Mjøsa som var rosa en tidlig morgen, og drukket te av den nyeste mummikoppen min.

 photo collagenummertre_zps22f65e72.jpg

Mamma strikka skjerf til meg i den fineste rosafargen, verden var vintervakker og plutselig full av ballonger, og innsiden av bokbussen hadde Snorkfrøkenstol.

9 thoughts on “Januardager

  1. Iiiiih, ballongene! Jeg hadde KLIKKA!
    Snorkfrøken-stolen og stripekjolen gjorde meg også ekstra glad, sammen med resten av de fine januar-glimtene dine. Måtte februar bli superfin, sønos! God tur tilbake til Oslo!

Legg igjen en kommentar

