Totusenogtretten

Turer i sol og snø og regn

friske blomster

nye utfordringer

fokus på det som er fint og bra, og

bli enda flinkere til å ikke ha så ofte dårlig samvittighet

Photobucket

fem ukers bibliotekpraksis (som jeg begynte på i dag)

fine romaner, flotte fortellinger, gode filmer

nye middagsoppskrifter

gode venner, fin familie

flere kinobesøk

nye bekjentskaper

teselskaper

Photobucket

vinter som blir vår og vår som blir sommer

varme tekopper

smil. 

13 kommentarer om “Totusenogtretten

  1. Herlig liste! Skal kvitte meg med mye dårlig samvittighet, drikke masse te og ha et positivt fokus jeg også! 🙂 Godt nyttår!

  2. Og av alle disse punktene tror jeg det er å redusere den dårlige samvittigheten som er det viktigste, og det står langt opp på min liste. Lykke til i praksis, håper det blir fint! 🙂

  3. Åh, du aner ikke hvor fint det er å kunne følge bloggen din igjen! Du har en helt unik penn og stil som jeg elsker. Fine forsett som jeg tror du skal klare på den beste måten.

    Du er fin!

    Klemmer fra Marthe

Legg igjen en kommentar

