En dag om gangen

Ukene går så altfor fort, og noen ganger er jeg litt for dårlig på å ta en dag om gangen. Når det er mørkt og travelt og hodet trenger andre ting enn eksamen å tenke på, så vil jeg tenke på det jeg gleder meg til i stedet. 

– å se på snøen
– å kjenne smaken og lukta av klementiner
– å tenne telys
– se nye episoder av morsomme tv-serier
– å bli ferdig med obligatoriske oppgaver
– å krølle håret
– fine jentekvelder
– og fine kjærestekvelder
– å lage gode middager
– desember
– å finne fram julepynten
– å kjøpe årets faste jule-te
– å få juleferie
– jul
– jul
– jul
– jul
– jul
– jul

Photobucket

12 kommentarer om “En dag om gangen

  1. Hei, hei, hei! Lenge siden sist. Vet du, nå fikk jeg lyst til å fikse litt te (pukka med peppermynte og lakris, min favoritt), skrelle en klementin, ta fram ei bok (eller et blad) og slenge meg på sofaen. Jeg trives bedre og bedre inne hos deg. God mandag til deg.

  2. Mange fine ting å glede seg til! Jeg gleder meg også veldig til jul, jul, jul! Men før det gleder jeg meg til å pynte til advent 🙂

  3. Søta! Det er bra du klarer å kose deg og slappe av litt mellom slagene. Det er så viktig!

    Ha en fantastisk dag! Snart er det jul 😀

    Klemmer fra Fransen 🙂

  4. Så bra at du kan slappe av og tenke på sånne fine ting! Det er så viktig i hverdagen, særlig når tida går litt fortere enn man skulle ønske og lista over gjøremål er litt for lang… Du er flink, og nå skal jeg jammen ta meg en tekopp til! Stor klem(entin) herfra!

  5. Jeg gleder meg sammen med deg! Håper dagene fram til alle disse tingene også blir så fine som mulige, da. Juleferien kommer! Jeg lover!

Legg igjen en kommentar

