En dobbel favoritt

Det er en skikkelig fin følelse når en favorittbok også blir en favorittfilm. I går fikk jeg endelig sett The Perks of Being a Wallflower på kino. Etter det første minuttet hadde allerede den gode følelsen sneket seg inn, og på akkurat samme måte som da jeg hadde lest den første sida i boka ville jeg ikke at den skulle ta slutt. Det er jo egentlig litt skummelt å se en bok man er så glad i bli til film, men noen ganger blir det bare skikkelig, skikkelig bra. Som nå. 


Fine bilder, fantastiske skuespillere, et nydelig soundtrack, og akkurat slik jeg håpet den skulle være. 
Photobucket
10 thoughts on “En dobbel favoritt

  1. Jeg har veldig lyst til å se denne filmen! Men kanskje har jeg enda mer lyst til å lese boken. Så får jeg se hva som skjer først (selv om jeg håper å få lest boken før jeg ser filmatiseringen av den)

  2. Jeg leste boka for et par uker siden uten å ha fått med meg at det skulle bli film før mannen nevnte det. Jeg var litt skeptisk til å få noen andres syn, men så leser jeg så mye bra – og når forfatteren selv er regissøren må det jo bli bra. Meeen den kommer ikke på kino på Lillehammer, så jeg må vente noen måneder. Gleder meg! 🙂

  3. Hmm, den vil jeg teste – både filmen og boka 🙂 Hva anbefaler du først, lese boka eller se filmen? Ønsker deg en fin mandag, fine

  4. Les boka først! Da kommer du forhåpentligvis til å være enda mer takknemlig for den fine filmen. Håper mandagen din er fin!

  5. jeg elsker boka jeg også!
    filmen har dessverre ikke kommet til Belgia enda 😦 men etter å ha lest dette skal jeg kanskje prøve å se den på kino når jeg er hjemme i Nederland til helgen. der går den i kino allerede, og selv om jeg ikke kommer til å ha så mye tid virker det en fin måte å bruke tiden på 🙂

Legg igjen en kommentar

