Septemberdager

Enda en måned er over, og bildene viser at det er mye fint man kan se, gjøre, spise og oppleve i 
løpet av tretti dager.

Photobucket

En blå ballong i taket på Villa Paradiso, kjærestekunst, på vei til formiddagskino, 
og en septemberettermiddag i Botanisk Hage.

Photobucket

Noen hadde bursdag i september, den nye globusen min som er så fin, kjole klar for teater, og eplekakebesøk.

Photobucket

Finkjole på klar for å klemme Synne avgårde til Paris, blomsterglede, kortveggen vår, og en fin liten pause. 

7 thoughts on “Septemberdager

  1. Så fine glimt av september! Tenk at en ny måned er i gang! Her inne har det dukket opp flere koselige innlegg siden sist, ser jeg – har fortsatt ikke nett i leiligheten min her nede, så je må oppdatere meg litt i bolker når jeg sitter på kafé, hihi. Tipper du ser strålende ut i den nye vintervennen din, og håper du har hatt en hyggelig helg. Håper du får en super start på oktober, kjære Maren!

  2. Finfint, Maren! Eplekaka ser god ut, jeg er veldig glad for å ha litt i fryseren akkurat nå, hihi. God oktober! 🙂

Legg igjen en kommentar

