Det fredagsflotte

Blomster i vinduskarmen

Sol, blå himmel, og grønne trær

«Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg», en skikkelig fin bok

Gilmore Girls sesong fire

Å ha lyst til å klippe håret slik Rory har det i sesong fire

Vaffelbesøk

Bibliotekstudier (der har jeg begynt!)

Nye penner og ny perm

Vietnamesisk mat

En ny kjole fra Indiska som jeg føler meg fin i

Sløyfe i håret

Å se søte barn på trehjulssykkel

Fine helgeplaner, som is med Vicky og bursdag for Ine

Fredagsfølelsen

Photobucket

14 thoughts on “Det fredagsflotte

  1. Høyrest ut som eit interessant studie! Håper det er det, også. Og gilmore girls er alltid flott, fredagskjensle i tillegg eller ikkje. Ha ei fin helg!

  2. Så mange fine fredagsting! Jeg tror du hadde kledd veldig godt å ha sånn hår som Rory har i sesong fire. Men du må beholde den fine panneluggen din 🙂 Gleder meg til å se deg på søndag!

  3. Kjempefine ting!
    Sånn som Rory har det i sesong 4, er det når hun klipper det sånn over skuldrene-kort og ser mye mer voksen og chic ut? I så fall sier jeg i alle fall go for it 🙂

  4. Å, jeg så ferdig sesong fire i forigårs! Jeg skulle bare se noen episoder på en sykedag, og så har ikke sett på noe annet siden da. 😛 Og oi, hurra for nytt studie! Spennende! Håper du koser deg i helga, med kjole og is og bursdagsfeiringer og alt annet fint ❤

  5. jeg går andre året på bibin og trives veldig godt:)kjempe bra linje med supert flott miljø:) lykke til!

  6. Jeg har også begynt å se sesong 4..! I morgen blir det derfor Gilmore girls-frokost. Lykke til med nye studier, forresten! Det høres virkelig spennende ut:)

  7. Hehe, du gjør litt av akkurat det samme som jeg gjør for tida! Ser på sesong 4 av Gilmore Girls, beundrer håret til Rory. Gilmore Girls er så fin når man vil bli motivert og inspirert til å starte nytt studieår.

Legg igjen en kommentar

