Veggpyntete

Riktig god fredag! Jeg har hatt siste dag på jobb, og skal nyte å ha helt, helt fri den neste halvannen uka. Det blir fint! 


Jeg gleder meg veldig til å dra tilbake til Oslo igjen, og å komme helt på plass i ny leilighet. I den forbindelse lurer jeg på om noen har noen flotte tips til nettsider og butikker hvor man kan kjøpe fine ting å ha på veggen? Bilder eller trykk og sånt, som kanskje er litt rimelig og veldig fint? Jeg blir glad for alle tips! 

Photobucket

12 thoughts on “Veggpyntete

  1. Hm! Jeg har kjøpt noen veldig rimelige reproduksjoner fra Henie Onstad kunstsenter sin nettbutikk (jeg er glad i Weidemann), og så har vi et stort wallstickertre på den ene veggen i stua – og jeg er litt forelska i disse fuglene: http://www.veggfolie.no/fugleflokk.html. En del fint på den nettsida om noe sånt er interessant, du må bare lete litt forbi ikke-perlene, hehe. 🙂

  2. Det er så koselig å pusle seg på plass i et nytt hjem 🙂 Jeg er veldig glad i Jane Foster, har flere trykk av henne (http://janefoster.co.uk/). De er veldig fine, og ikke særlig dyre. Du finner også mange grafiske designere på Etsy som lager fine prints man kan kjøpe for en billig penge. Lykke til!

  3. Så koselig bilde 🙂 Jeg har faktisk kikket litt på sånt selv, men det er så lenge siden nå at jeg ikke husker de ulike stedene. Du kan jo alltids prøve ebay 🙂 Alltid greit å dobbelsjekke der uansett synes jeg, da man ofte får ting MYE billigere derfra.

  4. Jeg har kjøpt flere både kunsttrykk og veggmotiver hos Allposters! Litt rotete nettside, men mye fint og uventet, og gode priser. Kos deg med å planlegge veggpynting!

  5. Jeg har hatt wallstickers fra søstrene grene, de har noen fine.

    Og som Ine nevnte, Etsy! Det er utrolig mange fine print der, til en billig penge. Jeg kjøpte noen veldig fine filmplakater der.

    Også er jeg veldig glad i printene til caramback, tror hun både er på etsy og epla.

Legg igjen en kommentar

