Et fantastisk fint prosjekt

Enda et innlegg som handler om bøker. Denne gangen et prosjekt som jeg synes dere skal gå inn og kikke på. Underground New York Public Library. Åh, jeg ble så glad da jeg oppdaget denne nettsida! Folk finner på mye fint.


Og apropos: leser dere noe fint nå? Jeg er snart halvveis i min aller først Murakami-roman, Dans dans dans, som så langt er sommerens tolvte bok. Det er en så deilig følelse å kaste seg over bøker som har ventet på deg lenge.


Photobucket

12 thoughts on “Et fantastisk fint prosjekt

  1. Så koselig at du setter hjerter ved fine passaser i bøkene ❤ Jeg leste Vindens Skygge forrige uke og ble nettopp ferdig med en lettlest feel good roman av Elizabeth Noble - Vennskapsprøven og nå er jeg i gang med Hjemkomsten 🙂 Er så deilig med studiefri og gleden over å lese annet enn pennsumlitteratur er stor 🙂

  2. Hehe, nå begynte jeg å lese teksten på bildet for å få en følelse av Murakami-språk, og innså ganske raskt at det kanskje ikke var et bilde av den boka? Med mindre han også skriver om filofjonker? Det hadde jo vært litt søtt, da. Jeg har ikke lest noen av romanene hans, men leste akkurat Hva jeg snakker om når jeg snakker om løping, og likte den, i hvert fall. Synes alltid det er litt vanskelig å vite hvor jeg skal starte når jeg har lyst til å utforske nye forfattere, men kanskje jeg skal starte samme sted som deg? Forresten veldig inspirerende å se at dette er sommerens tolvte bok 🙂

  3. wow! 12 bøker! Har ikke ord. Imponerende 🙂 Du er som en miniversjon av moren min.. Hun er like glad i å lese. Hele barndomshjemmet mitt er fylt av flere tusen bøker. Og hun har lest dem alle! Kan ikke huske å ha sett henne en kveld i sofen eller på sengekanten uten nesa i en bok. Jeg synes slikt er imponerende jeg. Kunne ønske jeg var like glad i å lese 🙂

  4. For en helt nydelig samling lesende mennesker fra undergunnen i New York! Forelsket meg i bildet av mannen i slips og vest som leser Mary Poppins, hihi! Selv leser jeg Farlig midtsommer for øyeblikket. Supersøt og veldig passende sommerlektyre!

  5. Ja, det bildet synes jeg også er ekstra flott! Jeg leste Farlig Midtsommer for bare noen uker siden, og den var absolutt supersøt!

  6. Så fint prosjekt! Jeg har akkurat lest ut Historien om fru Berg (så trist og så fin samtidig), nå skal jeg lese Imot kunsten av Espedal og utdrag fra dagboka til Olav H. Hauge. Noe av det beste med ferie er å få lest mye! 🙂

  7. jeg har nettopp lest dans dans dans, og gikk videre til kafka på stranden. at jeg ikke har lest murakami før, skjønner jeg ikke. men nå har jeg i alle fall funnet særemne-materiale!

Legg igjen en kommentar

