Gleder

De siste dagene har jeg


– fått fregner av sola
– tatt tog og gleda meg over grønne landskap med blomster overalt
– drukket grønn kirsebærte
– lest i Beatles, med både latter og tårer til
– laget radio
– malt tåneglene rosa
– kjøpt to nye sommerkjoler i fine sommerfarger
– jobbet på biblioteket
– vært på litteraturfestivalen
– lest ved siden av mamma på verandaen
– trukket enda en visdomstann (kanskje ikke en glede, men glad for å være ferdig med)
gleda meg til å flytte om bare en uke
– spist vaniljeis med salt lakrisstrø
– beundret lyse kvelder
– sett mange episoder av Parks and recreation, og fått vondt i magen fordi jeg ler så masse
– luktet på syriner, både ute og inne
– tenkt: Jippi, det er juni!

12 thoughts on “Gleder

  1. Så mange fine gleder! Likte spesielt godt at du har kjøpt deg to sommerkjoler, det er lite som er så koselig å ta på seg en ny kjole og spasere med rosa tånegler i varmt gress 🙂 Ha ei nydelig helg!

  2. Å, syriner er barndomsminner og trappa foran huset til mormor og morfar ❤ Så mange fine gleder på lista di! Spennende at flyttinga nærmer seg, lykke til! Jeg og mannen har akkurat begynt å se på Parks and recreation selv (etter maaange oppfordringer fra noen venner), og det er jo fantatisk - og herlig at vi fortsatt har haugevis med episoder som venter på å bli sett 🙂 Ha en nydelig helg, Maren!

  3. Så mange fine! Det er så mange slike gleder jeg skulle ønske jeg kunne ta meg tid til å nyte skikkelig. Likevel henger det fortsatt en liten eksamenssky over meg, en liten skygge, som gjør at jeg ikke helt klarer å glede meg over alle slike små ting. Gleder meg til å bli ferdig, og til å kunne nyte livet skikkelig:)

  4. Hvilken herlig liste! Jeg har også kjøpt to nye sommerkjoler i det siste – vi er klare for juniværet, når det dukker opp… Fortsatt god søndag!

Legg igjen en kommentar

