Søndagsro

Jeg tilbringer litt av søndagen med å drikke deilig te og se på film. Oliver og gjengen! Jeg har så gode minner fra denne filmen, og det er så koselig å se den igjen. I helga fikk Disneysamlingen min fire nye tilskudd, for jeg fant noen til femti kroner. Da klarte jeg rett og slett ikke la være.


Jeg er litt dårlig på å oppdatere om dagen, for tiden går så altfor fort og det er i underkant av tre uker til jeg skal levere masteroppgaven. Derfor er jeg både nervøs og litt stressa og tenker oppgave både dag og natt. Natt til i går drømte jeg om punktumene i litteraturlista. Men jeg kommer sterkere tilbake, det kan jeg love. Håper dere har det fint! Nyt søndagen.

Photobucket

16 thoughts on “Søndagsro

  1. Disney <3

    Dersom jeg virkelig vil koble ut, slappe av og føle meg trygg tyr jeg til gamle klassikere som Aristokattene, Berhard og Bianca, To gode venner… The list goes on and on.

    Masse lykke til med masterinnspurten!
    Klemmer fra Fransa

  2. Haha, åå, drømmen! Jeg vet hvordan det er når man drømmer om sånne rare ting når man stresser med noe (jeg har jo giftet meg en gang, hehe).

    Heldig med disneyscoopet da! Wow!

    Lykke til fine du!

  3. Åh, Disneysøndag er kanskje den beste typen søndag! Oliver og gjengen er skikkelig sjarmerende! Håper du klarer å koble av innimellom – du er kjempeflink, og fortjener å puste ut og kose deg. Fortsatt god søndag! Klem herfra!

  4. åh, disneysøndag høres ikke feil ut. Jeg tror kanskje jeg må varme meg litt tevann, krype opp i sofaen med et ullteppe og følge ditt eksempel.

  5. Det blir nok Disneysøndag på meg også. Det blir fint 🙂 Godt for deg å slappe av litt, det går nok bra med oppgava skal du se! 🙂

  6. Kjære, søte deg, fokuser på masteroppgaven med god samvittighet! Så veldig lykke til med innspurten, du er beintøff! 😀

  7. Veldig lurt å koble litt av med noe koselig. Jeg heier på deg, og vet at du kommer til å klare det kjempefint! Si fra når som helst hvis du har lyst på teselskap på Blindern 🙂

  8. Å, jeg er så klar for kafé anytime! 🙂 Jeg kan også bidra med tepauser på Blindern, akkurat som Ine. Kommer til å henge der lovlig mye fremover er jeg redd, nå som eksamen nærmer seg.

  9. For en perfekt avkobling i oppgaveskrivinga! 🙂 Lykke til med skrivinga, det går helt sikkert bra – det er jeg overbevist om! 🙂 Ha ei fin ny uke, fine Maren! 🙂

  10. Fine fine deg. Håper alt går bra på den store oppgaven din! Jeg krysser fingre og tær for deg 🙂 Dette blir bra!

    Klem fra meg ❤

Legg igjen en kommentar

