Å se framover

Jeg liker å lage lister over både store og små ting jeg gleder meg til, akkurat som fine Ine gjør.

Photobucket

å levere masteroppgave og være skikkelig glad

17.mai

å spise is ute

Photobucket

synet og lukta av syriner

å lese bok på et teppe på grønt gress

Photobucket

å biblioteksjobbe igjen

å flytte

å kjenne lukta av regnvær

å gå med ballerinasko

å reise nordover i dåp med familie og kjæreste

å ta bilder av fine vår- og sommerting

å gå turer i både sol og regn

Photobucket

17 thoughts on “Å se framover

  1. Mange fine ting å glede seg til utover våren! Jeg stemmer for at vi skal ta på ballerinaskoene og spise is sammen så snart det er varmt nok 🙂

  2. Fin, fin liste, og jeg gleder meg på dine vegne! Kanskje aller mest til øverste punkt, men til alt det andre også. Nyt det! 🙂

  3. Lister er så fint, og å se fram til ting er også veldig fint.
    Jeg ser fram til sommerferie, varmt vær og sene kvelder med fine venner.

  4. Forsett med slike lister, vær så snill!? Det er så fint å lese 🙂 Jeg er listoman (!) selv, og ingenting er vel finere enn lister som minner oss på alt vi kan glede oss til, være takknemlig for, og gjøre oss glad? 🙂
    Makan, du er så fin, at jeg blir varm. Jeg tror du er god tvers igjennom 🙂

  5. Jeg gleder meg også til 17.mai. Elsker 17.mai! Tenker allerede på kaka jeg skal spise, og rekene med majones og loff og smør. Haha.

    Og så gleder jeg meg til sommerferie i Kristiansand, sommerjobb, til å sykle og spise frokoster i parker.

  6. Det er så kosleg å lese om ting som andre gledar seg til, då byrjar eg på ein måte å glede meg litt sjølv:)
    Blir inspirert til å skrive mi eiga lise:)
    Håpar også at du gledar deg til å fortsette å skrive på ein superkosleg blogg:)

Legg igjen en kommentar

