Fint fokus

Det er en bra ting å prøve og fokusere på hverdagsgledene når man har fått en skikkelig influensa. Jeg har ligget siden torsdag, og begynner å bli ganske lei av at kroppen gjør vondt og hodet er tungt. Jeg trenger ting som holder humøret oppe. Når man må avlyse alt og være inne alene er det bra


Å lese ut bøker man har begynt på.

Photobucket

Å drikke te under dyna. For tida er det grønn te med rabarbra jeg drikker aller mest av.

Photobucket

Å spise druer.

Photobucket

Å ha en kjæreste som lager verdens beste pannekaker.

Photobucket

Å lese i Praha-bok og glede seg skikkelig. 

Photobucket

15 thoughts on “Fint fokus

  1. Fine maren, takk for (alltid) koselig spor fra deg 🙂 Det hjelper å få sendt noen gode tanker når man er pjusk.. Jeg sender et lass med gode, varme, fine tanker i din retning – og håper du føler deg bedre i en fei! <3 Det ser ut som du er flink til å finne fine ting å bruke tiden på. Jeg ser serier i mellom slagene, og det hjelper på å tenke på noe annet :)
    God bedring, søte!

  2. Flotte hverdagsgleder, og jeg skjønner at du trenger dem på sykedagene. Håper du blir veldig mye bedre veldig fort. God bedring. 🙂

  3. Oooh, Praha-drømming er herlig tidsfordriv! Pannekaker inneholder noe magisk og litt medisinsk, tror jeg ; det går liksom ikke an å ikke ha det bra når man spiser dem… Likevel er det veldig kjedelig når sykdom setter en ut av spill over en periode – fortsett å kose deg med alt det fine, så håper jeg at du snart blir frisk! Klem herfra!

  4. Uff, influensa er kjedelege saker! Håper du snart blir betre. Godt du har slike fine ting å sysle med medan du ventar.

    <3

  5. God bedring, kjære Maren! Heldigvis ser det ut til at bøker, varme dyner og gode kopper te bærer deg igjennom det! Får håpe det går over så fort som mulig! det er tross alt mye koseligere å drikke te og lese bøker når man er frisk:)

  6. Sukk, god bedring! Håper de små gledene gjør at du holder ut helt til formen er tilbake, og at du koser deg så mye som mulig i mellomtida. Du er fin!

Legg igjen en kommentar

