Til meg?

Jeg tror jeg har vært snill i år, for på julaften fikk jeg så mye fint!

Kaninkjede og kjærestekyssekjede

Verdens fineste tantestrikkede genser

En flott skrivebok

Et nydelig kakefat

Dette fine lommespeilet

Gaven med størst fnisefaktor, en I love Mr. Darcy-drikkeflaske!

Og av verdens beste Mathias fikk jeg blant annet Sophie Dahl-kokebok som jeg har hatt lyst på så lenge og øredobber jeg er forelska i.

I tillegg er jeg den lykkelige eier av alt fra bøker, Disneyfilmer, Black Books, Downton Abbey og Scrabble, til parfyme og favorittgodteri. Jeg har snill familie og snille venner!

13 thoughts on “Til meg?

  1. Så mye fint, Maren! Helt nydelige smykker, kjempesøt genser og veldig morsom Mr. Darcy-flaske. Kos deg med Black Books, det er en av mine favorittserier.

    Jeg sier som du sa til meg: Du fortjener alt det fine, for du er så snill! 🙂 Kos deg med romjulsdagene! Klem.

  2. Åhåhåhå, her var det mye fint! Herlighet.. Og så kaninsmykke da <3
    Og Mr. Darcy 😀 haha.. He's a human rights lawyer, you know!

    Ha en fortsatt fin jul, søte deg!

  3. Hei, jeg kom tilfeldigvis forbi via… nei, det har jeg visst glemt. Du fikk meg til å tenke på hvordan jul var da jeg var litt yngre; alle gavene. Alltid masse, masse, Jeg tror også du er snill, det synes på utsiden! Ønsker deg et fantastisk 2012!

    Klem Lilli

Legg igjen en kommentar

