Desember, du er hjertelig velkommen!

Det lukter kongerøkelse i leiligheta, og jeg elsker det. Jeg elsker å tenke på at det er desember i morgen. Også elsker jeg at jeg kan glede meg over alt dette, spesielt på dager hvor jeg er sliten og trøtt og trenger å tenke på slike fine ting.

♥ Teitur-konsert

   Julesanger og julefilmer

♥ Snø (hvor er du?)

♥ Den årlige Love Actually-tradisjonen

♥ Lete etter de perfekte julegavene

♥ Høre Julemorgen-sangen hver morgen

♥ Tre julebord med finkjoler på

♥ Lese bøker som ikke har noen ting med oppgaven min å gjøre

♥ Feire jul! Og være like glad som Lorelai og ikke så skeptisk som Luke.


Photobucket
13 thoughts on “Desember, du er hjertelig velkommen!

  1. Så mykje fint å gleda seg til! Sånne lister er bra å ta fram når ein har snø i augene og ikkje ser alt det fine som kanskje berre er ein meter vekke.

  2. Fiin liste! Kjenner det kribler i hele meg! Gleder meg til å åpne den første luka i kalenderen og drikke julebrus med kjæresten i morgen! 🙂

  3. Desember er et herlig lyspunkt i et mørkt halvår 🙂

    Finkjoler og julemusikk og filmkvelder (for det er jo flere must-sees enn love actually også), godteri, gaver og gode mennesker ❤

  4. Hihi, liker Gilmore-bildet!!
    Fine tanker – jeg venter også på snø og gleder meg til å se første utgave av Nissene over skog og hei!!

    Fin blogg dette, hit må jeg tilbake!

  5. Hurra og ho ho ho for at du også er julete! 🙂 Julen er fin, snø eller ei (klart ekstra fin med men vi satster på at den kommer om få dager..)
    Så mange fine ting å glede seg til 🙂

Legg igjen en kommentar

