Mammabesøk

I dag har jeg hatt besøk av mamman min. Det har vært så koselig! Og en dag full av gode ting.


Te og kake da hun kom fra toget

Photobucket

En kakaopause mellom turer i bokhandlere og andre bra steder

Photobucket

Og pizza på Olivia. Nam!

Photobucket

Dagen endte i studio 19, med trioen og publikum og Borge i midten! En dag som har gitt meg påfyll og glede og gjort meg klar til en veldig lang og full uke. Men heldigvis er det flere fine ting å glede seg til for det. 

11 thoughts on “Mammabesøk

  1. Åh, så masse fint man kan gjøre når mamman er på besøk. Jeg kjenner at jeg ønsker meg Oslotips-liste fra deg, jeg får litt lyst til å bo i Oslo når jeg leser bloggen din, og DET skal mye til, siden jeg ikke er så fan av storbyen. Men på bloggen din ser alt så fint ut.

Legg igjen en kommentar

