Fine dager, fine planer

Jeg er hjemme igjen, og tilbringer nok en gang noen dager på biblioteket. I går var jeg på jobb i barneavdelingen, og det var så koselig! Små søte barn som leker og kler seg ut i prinsessekostymer og cowboykostymer og spør meg sjenert om «kan jeg få lese litt i denne værsåsnill?». Og jeg går rundt med smil om munnen og leter etter mine favorittbøker fra den gang, og må smile ekstra mye når jeg finner dem på akkurat samme sted som da.


Dagen i dag består av mest lesing, litt skriving og lytting til Melissa Horn, det nye albumet som endelig er her. I tillegg til tedrikking og spising av bringebærdrops. Hva kan vel passe bedre på en fredag? Jeg har ullsokker og tjukk genser på, og det er så deilig med høst. For nå er den her på ordentlig. Resten av helga skal gå med til bytur med mamma, litt lesing for bare kosen sin skyld, farmorbesøk, turer i høstlufta og gode middager. 

Photobucket


Tre drops på rekke og rad. God helg!

14 thoughts on “Fine dager, fine planer

  1. Akkurat nå er jeg allerede veldig glad, etter en veldig flott skoledag med veldig flotte timer og veldig flotte lærere og veldig mye mestringfølelse – og så gjør du meg enda gladere ved å være så VELDIG SØT ❤

  2. Bringebærdrops er så godt! 🙂 Jeg er også hjemme i helga for å jobbe, tenk om vi sitter på samme tog hjem på søndag, hoho 🙂

  3. Bringebærdrops er så godt! 🙂 Jeg er også hjemme i helga for å jobbe, tenk om vi sitter på samme tog hjem på søndag, hoho 🙂

  4. Høst-kos <3
    Jeg har alltid beundret mennesker som klarer å jobbe i barnehage. Jeg hadde en praksis-periode på vg1 i en barnehage og jeg ville egentlig bare gjemme meg på loftet i barnehagen alle seks ukene. Oda og unger, altså..

    Ha en finfin helg!

Legg igjen en kommentar

