Torsdag morgen

Jeg tar det rolig, sover en time ekstra. Setter på en episode Gilmore Girls. Tar på meg prikkekjole.

Photobucket

Lager en Marie-kopp full av grønn mangote

Photobucket

Spiser havregrøt med en mengde kanel nok til å gjøre Synne stolt

Photobucket

Tar på meg sennepsgule ballerinasko, som får meg til å tenke på bursdagsbarnet Ine. Gratulerer med dagen, fine deg, jeg er så glad for at jeg har fått bli kjent med deg!

Photobucket

Så tar jeg toget hjem med Selma Lagerlöf på fanget, til bibliotekjobbing, tantebesøk, en pappa som skal sykle Birkebeineren for sjette gang, og en alltid god mamma som har bakt knekkebrød til jeg skal komme hjem.

19 thoughts on “Torsdag morgen

  1. Ah! Så herlig, duse bilder, Maren – av det som høres ut som en en herlig, rolig torsdags morgen. Jeg har starta torsdagen med regnværstur til yogatime, og regnværstur hjem igjen etterpå. Fint det også 🙂 God tur hjem, og kos deg i helga!

  2. Haha, jeg leste mangote med feil tonefall 😀 hørtes ut som en ape.

    For en deilig torsdagsmorgen du har hatt da! Med søt kjole og yndige sko 🙂 Du kan få lov til å legge ut et bilde i helfigur også..?? 🙂

  3. Så mye fint! Og tusen takk, så søt du er! Jeg er veldig glad for å ha fått bli kjent med deg også 🙂 Kos deg hjemme med mamma og sprek pappa og knekkebrød. Håper vi ses snart! Klem

  4. For en fin morgen dette må ha vært! Jeg så dette innlegget først nå, for den siste tiden har vært supertravel, men jeg sender kanel-stolthet og lørdagsklemmer i din retning, hihi! Fortsatt god helg, håper du koser deg hjemme!

  5. Er den prikkete kjolen din fra Indiska? I så fall har vi maken kjole, hihi 🙂

    Takk for kommentar på bloggen min! Og så fin blogg du har – jeg har lagt deg til i leselista mi, jeg 🙂

Legg igjen en kommentar

