En fredag i regn

I dag har jeg gått tur i regnet, en av mine favoritting å gjøre. Første stopp var biblioteket, hvor jeg skulle introduseres litt for sommerjobben. Gjøvik fyller 150 år i år, og slik så det ut i trærne til ære for bursdagsbyen. Fint!


Photobucket

Jeg fikk veldig god bruk for den nye paraplyen min

Photobucket

Photobucket

Og da regnet plutselig bestemte seg for å falle både nedover og bortover, så søkte jeg ly inne med en kopp grønn te med rabarbra (nam), og ei bra bok. Sommerformiddag; jeg liker deg

Photobucket
13 thoughts on “En fredag i regn

  1. Finfint! Det er koselig med regn. Jeg liker det egentlig, men i dag ble jeg litt skuffet over regnet på fridagen. Men, det ble en fin fredag, likevel. 🙂

  2. Høres ut som en kjempekoselig dag 🙂 Hvilken bok er det du leser? Ble fanget inn av denne setningen: «Pappa was there. At the farm?» Det var en merkelig og litt fin setning 🙂

  3. Skriblerina: Jeg leser The sorrows of an American av Siri Hustvedt, den anbefales veldig 🙂 Tenkte skrive noen ord om den her når jeg er ferdig:)

  4. Åh, så gøy at du bor på Gjøvik! 🙂 Sommerformiddager er fine, jeg har mange av dem om dagen siden jeg jobber senvakter. Regna fælt på Hamar i dag også, kjøpte støvler i går, var ganske glad for det i dag i grunn :p

    Finfin paraply! 🙂

Legg igjen en kommentar

