Ti ting om meg

– jeg klarer ikke å legge meg i en seng som ikke er redd opp.
– jeg elsker å rydde, og er et skikkelig ordensmenneske
– jeg har vært sammen med Mathias siden vi gikk på ungdomsskolen
– jeg er ganske redd for å kjøre bil
– jeg kunne sett maaaange episoder med Gilmore Girls hver dag, og aldri blitt lei
– jeg elsker å gå ute i regnet under en fin paraply
– jeg er en skikkelig mamma- og pappadalt
– jeg er helt utrolig lettrørt, og gråter av omtrent alt. En gang av Pimp my ride, og det sier vel sitt.
– jeg elsker 20 Spørsmål, både på radio og på tv
– jeg rydder noen ganger bort tingene til Mathias så han ikke finner dem igjen. Og det er kanskje ikke så praktisk.


Dessuten liker jeg å høre slike litt rare og litt fine ting om andre. Så fortell meg gjerne noe om deg 
Photobucket
Bildekilde

18 thoughts on “Ti ting om meg

  1. Hehehehe, pimp my ride!
    – Jeg bruker evigheter på å spise opp brødskiver
    – Pizza går ned på sekunder.
    – Jeg teller til 5 når det gjelder mange ting. Hvor mange kløtak jeg gjør på et myggstikk, hvor mange slurker vann jeg tar før jeg setter glasset fra meg osv. Psycho.
    – Jeg har en sterk fascinasjon for New England, og der kommer også Gilmore Girls inn i bildet. Jeg har ikke oversikt over hvor mange ganger jeg har sett hver sesong, og nå har jeg begynt å se episodene etter årstid……
    – Jeg er ekstremt humørsyk, men merkelig nok oppfatter folk meg som det stikk motsatte.

    Det var vel 5 ting +. Da sier punkt 3 meg at det er nok for denne gang!

  2. Haha Pimp My Ride var mer orginalt enn Ekstrem oppussing som alle pleier å si. Gilmore Girls er udødelig. En klassekamerat jobber faktisk i 20 spørsmål.

  3. Jeg føler at vi har et par saker til felles:
    – 20 spørsmål er en vinner, særlig på lange bilturer
    – Jeg har vært sammen med kjæresten min i 7,5 år
    – Jeg elsker Gilmore Girls og gråter når jeg ser aller siste episode, hver gang
    -Til høsten skal jeg en tur til USA, og da er en tur innom Yale et must.
    -favoritt fargen er rosa, både på klær og interiør
    – Digger mine Green Gate saker
    – Elsker å lage og spise god mat

  4. – jeg er et matvrak
    – jeg har mest lyst til å bare reisereisereise!
    – drømmen er å stryke en manneløve på nesen
    – jeg savner å ha energi til å lese masse bøker
    – gilmore girls er best
    – på tv ser jeg helt på naturkanalen
    – jeg er flink til å tenke positivt.
    – plutselig, etter 20 år, er jeg allergisk mot katt.

  5. Hihi, endelig en som også liker 20 spørsmål, både på tv og radi 🙂

    Hva mener du med oppredd seng? At det må være lagt på sengetøy på dyne og pute, eller at den må være redd opp fint estetisk sett?

    Har du bil-lappen? (Selv om du er litt redd for å kjøre bil)

  6. Hihi, endelig en som også liker 20 spørsmål, både på tv og radi 🙂

    Hva mener du med oppredd seng? At det må være lagt på sengetøy på dyne og pute, eller at den må være redd opp fint estetisk sett?

    Har du bil-lappen? (Selv om du er litt redd for å kjøre bil)

  7. Girlmore gils er og blir en liten vinner! Etter at jeg så ferdig sesong 1 (og tusen takk for lånet) er det ikke lenger tvil; jeg må nok begynne å samle på sesongene selv:) Jeg kommer nok heller aldri til å bli lei<3

  8. Hihi, jeg liker tingene dere skriver!<3

    Det må være et sengeteppe på senga som jeg kan ta av, og så legge meg. Rart, jeg vet 😛 Og jeg har ikke bil-lappen,det er den tingen jeg fortrenger mest at jeg kanskje burde.

  9. Hoho, her var det noe jeg visste, og noe jeg ikke var klar over. Det er koselig å rusle i regnet, og helt greit å gråte av alt – der er vi som kjent to, hoho!

  10. Åååh, koselig liste. 🙂 Jeg liker lister. Lister er bra. 🙂

    – Jeg elsker Tv-serier, men jeg klarer ikke følge med noen på tv-en (må kunne se alle akkurat nå, liksom).
    – Jeg må gå på høyre side av den jeg går sammen med, alltid. Blir kvalm og uvel av å gå på feil side.
    – Jeg elsker å lese. Har alltid med meg en bok i vesken.
    – Jeg liker å løpe på tredemølle, men er ikke så fan av å løpe ute (klarer ikke å vedholde tempoet).
    – Jeg har verdens søteste lille JRT som heter Mia og er litt skilsmissehund.

    Det var litt, i alle fall.

  11. Gilmore girls er absolutt helt herlig ! 😀 <3

    – Jeg er helt avhengig av britiske krimserier i påsken.
    – Krypdyr, sprøyter, smålyder osv. er alle ting jeg hater og som jeg plages av.
    – Jeg misliker ekstremt mye, og irriteres av en hel del ting, men jeg er alltid ekstremt glad 😀

    Kommer ikke på flere merkelige ting om meg… 🙂

Legg igjen en kommentar

