En helt ny fredag

– spise god frokost og drikke tre kopper te
– høre på fin musikk og regnet samtidig
– skrive på oppgaven min (og nå har jeg åtte sider igjen til sommerferie)
– ha avislesepause
– redigere radioinnslag fra Tehuset
– sykle i regnet
– lage ostesmørbrød
– pakke inn en gave
– klemme masse på en fin kjæreste
– dra i bursdag for aller beste Synne
– glede meg til det igjen finnes deilige bringebær ved veiene hjemme, for det er nok det beste jeg vet


Jeg håper dere har flotte fredagsplaner, at dere er snille og glade og puster med magen selv om det er kanskje er travelt.


Photobucket

11 thoughts on “En helt ny fredag

  1. SV: Tusen hjertelig takk <3

    For en fin fredag! Du må kose deg masse og sende mange gratulasjoner til Synne 🙂 Gleder meg også til bringebærsesongen forresten, det er så mange fine bringebærkratt langs veien der jeg bor og de smaker så himla godt!

  2. Åh, de bringebærene så kjempegode ut! Det er alltid en så fin overraskelse når de dukker opp langs veien. Så hyggelig at du koser deg denne fredagen! Jeg gleder meg til å se deg i kveld!

Legg igjen en kommentar

