Lister er gøy

Photobucket



Matvaner:
Beste matrett? Pasta
Beste drikke? Vann og te
Beste dessert? Brownies
Verste drikke eller matrett? Det er faktisk erter, det klarer jeg ikke å like
Beste alkoholholdig leskedrikk? Jeg drikker ikke alkohol, så da er vel svaret pass. Hihi
Har du smør på brødskiva? Som regel ikke
Smågodt eller ferdige poser? Smågodt
Beste suppe? Mathias sin kyllingsuppe. Og blomkålsuppe
Favorittis? Pistasjis, og cookie dough

Photobucket



Shoppingvaner:
Hvor mye handler du for hver måned? Det veit jeg ikke helt, men det er vanligvis ikke veldig mye. Men en kjole eller to kan det jo bli
Har du flere sko enn klær? Nei, jeg har aldri vært noe særlig opptatt av sko
Favorittplagg?  Kjole, uten tvil
Favorittfarge på klær? Pudder, pastell og blått
Favorittfrisyre: Rett ned eller hestehale, helt enkelt. Eller av og til med sløyfe.
Beste mønster: Prikker vinner akkurat over blomster
Beste tilbehør: Fin kjærestering
Undertøy? Blonder og pene mønstre

Photobucket



Arbeid, utdannelse:
Jobber eller studerer du? Begge; studerer litteratur og jobber i studentradio
Hva vil du bli? Jeg vil gjerne jobbe med litteratur og/eller journalistikk
Trives du med jobben/utdannelsen din? Veldig, veldig!
Er lønnen det viktigste? Penger er aldri det viktigste

Photobucket



Blanda drops:
Har du barn? Nei det har jeg ikke, men i framtida har jeg det
Er utroskap greit? Nei
Elsker du noen? Jeg har verdens beste kjæreste, så det gjør jeg
Betyr familien din mye for deg? Mer enn mye
Hvor drar du helst på ferie? Egentlig litt hvorsomhelst
Beste klima? Varm vår
Hjemmefest eller ut på byen? Hjemmefest


Liste hentet hos Ina
10 thoughts on “Lister er gøy

  1. åh! eg kjem nok aldri over kor søt denne bloggen er! 😀 tusen takk for alle dei fine kommentarane dine, blir lita tid å svare alle til rett tid om dagen, men det löser sig 😉 ha ei flott helg!

Legg igjen en kommentar

