"I want a husband one day. One with a checking account and… a toothbrush he acquired via purchase rather than ‘dibs’"

Jeg er veldig glad i mange tv-serier, og selv om ingen kan vinne Gilmore Girls og Friends sine plasser i hjertet mitt, så finnes det mange det er verdt å se. Om dere ikke har sett Accidentally on Purpose allerede, så synes jeg dere kan gjøre det. Den er kjempemorsom og passer perfekt til å se i en påskeferie, for eksempel. Jeg synes det er litt trist at det kun er laget en sesong, men da får man vel bare være glad for de episodene som finnes.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

5 thoughts on “"I want a husband one day. One with a checking account and… a toothbrush he acquired via purchase rather than ‘dibs’"

  1. Takk for tipset, Maren! Har bare sett et par episoder ved tilfeldighet. Gleder meg til å få tid til å se serier og lese skjønnlitteratur i påskeferien!

  2. Har så klart hørt om den, men aldri faktisk sett den! 😀 Men da vet jeg at den er superbra, så da har man planer fremover ^^ ❤

Legg igjen en kommentar

