Pearly daisy babybutton

Det er så koselig når mamma kommer på en liten Oslotur, da gjør vi fine ting som å spise deilig salat til lunsj, snakke om sommerferien og titte litt i butikker. Snill som hun er fikk jeg til og med disse pene øredobbene. Accessorize har så mange fine ting! I dag var det to for tre-tilbud, så det passet jo helt perfekt.


Søte små knappeøredobber trukket med stoff, og med det søte navnet babybutton
Photobucket

Nydelige perleøredobber 
Photobucket

Pudderrosa blomster med perle på
Photobucket

Takk snille mamman min 

9 thoughts on “Pearly daisy babybutton

  1. Elsker å shoppe med moren min, jeg får så masse fint! ^^ Disse øredobbene var nydelige! Elsket de nederste, de var kjempesøte ❤

  2. Åh, jeg synes knapper har slik sjarm! Alle øredobbene var skikkelig søte. Så bra at dere har kost dere i dag! Mammabesøk er alltid kos!

Legg igjen en kommentar

