Ting å være glad for i dag

– frokost med Ingrid, en morsom Glee-episode og ferske rundstykker med avokado på
– å gå i småsko ute under blå himmel og kjenne at det virkelig lukter vår
– vaske fine kjoler og glede seg til å bruke dem igjen
– drikke tre kopper grønn te av kopp med bilde av muffins på
– lese i en biografi om Inger Hagerup skrevet av sønnen Klaus, og få litt tårer i øynene
– høre på Belle and Sebastian
– lage middag til en flink og snill kjæreste
– begynne å tenke på sommeren og at den faktisk ikke er milevis unna lenger
– smile over gårsdagen hvor jeg var og laget innslag fra babysang på Oslo Bymuseum
– glede seg til å spise den fantastiske Dream-lakris-isen med Sigrid i kveld
– tenke «dette er en skikkelig bra dag»
– og å le av denne:

Photobucket

19 thoughts on “Ting å være glad for i dag

  1. Så mange fine onsdagsgleder! Jeg har også hygget meg med god litteratur, Gilmore Girls og grønn te i dag! Kos deg videre!

  2. Å, så mye fint! Og hihi, jeg forbinder fortsatt Gilmore Girls litt med onsdager, fordi det gikk på TV på onsdager(tror jeg?) da det gikk første gang for mange, mange år siden. Herlig klipp! Jeg eier minimalt med tv-serier på DVD, men nå måtte jeg sjekke prisen på DVD-ene på play.com, og jammer er de ikke nede i under hundrelappen pr. sesong nå. Da kommer det nok en sesong eller to i postkassa hver måned framover… 😛

  3. Ja, det gikk på onsdager!<3 Det var tider, jeg tok opp alle sammen på vhs-kasett, hihi. Og så bra du endelig kan bli eier av dem selv, for det er virkelig verdt det! Morsomt ekstramateriale også 🙂

  4. Husker i «gamle dager» da jeg også pleide å ta opp ting på vhs-kasset. Det tok en evighet å spole fram og tilbake for å finne det man skulle. Jeg er glad dvd`ene har kommet nå 🙂

    Fr hvordan kjenner du søte Sigrid som du skal spise is med?

  5. Hihi, til nå har jeg lånt alt på biblioteket (fine biblioteket som har sånt <3), så har heldigvis sett det, men det er noe annet å ha det i hylla og kunne sette på en episode når-som-helst. 🙂

Legg igjen en kommentar

