Fransk sommer

I sommer var jeg i Antibes i Sør-Frankrike, på en av de fineste ferieturene jeg har hatt. Og det så omtrent sånn ut.


Flytur med sommerfugler i magen over pene pudderskyer
Photobucket

Blomster og sommer i gatene
Photobucket

Varme over Nice
Photobucket

Med utsikt over Cannes
Photobucket

På vandring i Antibes
Photobucket

Med båter i det fjerne
Photobucket

Fantastiske hus jeg gjerne skulle bodd i
Photobucket

Og søte isbutikker hvor kindersjokoladeis og ananassorbet ble favoritter
Photobucket

9 thoughts on “Fransk sommer

  1. Fiine fine bilder! Frankrike virker så fint om sommeren… har vært i Pyreneene, men det er liksom ikke helt essensen av Frankrike, høye fjell og forlatte skianlegg liksom. Hehe. Jeg har veldig lyst til å reise til Paris eller Provence i år 🙂

  2. åh, scones til frukost må vere det finaste i heile verda! tysdagen din høyres kjempefin ut!

    eg var i frankrike i slutten av april i fjor, i ein liten by som heiter Beaupreau på prosjekttur. det var ein draum i oppfylling for meg, eg har alltid hatt lyst å reise til frankrike, sida eg var lita, og det var så himla fint! vi kom frå snø og kulde til sein vår og så og sei sommar. eg vart solbrend og vi hadde dagstur til nantes og avslutta veka på ei lita øy der vi budde på stranda og hadde ferie. det var så fint og deilig! frankrike er min store kjærleik! 🙂

  3. ååh, første gang jeg ser bloggen din i dag og jeg liker den kjempegodt! jeg går på skole i Lyon og skal på ferie til nettop Antibes/Nice og diverse i april. har du noen tips? 🙂 send gjerne en mail hvis det er lettere. charlotte-mf@hotmail.com, tusen takk på forhånd! 🙂

Legg igjen en kommentar

