Den første februarhelga har jeg

–  tatt toget hjem til mamma og pappa

– sett Pinnsvinets hemmelighet og felt tårer og elsket den fra første sekund og tenkt at det her er en av mine favorittfilmer

–  klemt mammahånd i kinomørket mens vi utvekslet lakris og melkedrøm med bringebær

–  besøkt farmor og mimret over de lyseblå strikkevottene hun strikket for så lenge siden og som jeg fremdeles bruker nesten hver dag

–  tenkt på at jeg blir 23 år gammel på lørdag og at det er skikkelig rart fordi noen ganger tror jeg at jeg maks kan være 18

–  gleda meg over radioinnslag om dubbing jeg laget denne uka, og som jeg er ordentlig stolt av og som jeg har kost meg skikkelig med

–  lest barndomsskildringer fra Berlin på 1900-tallet

–  gått i ny fin, gammelrosa genser til 29 kroner

–  drukket mye grønn te med kanel og rabarbra

–  planlagt et lite bursdagsteselskap

–  gleda meg masse til to nye Glee-episoder denne uka og til frokosten som selvsagt hører med

–  vært mye inne på Modcloth og lurt på om jeg kanskje muligens skal kjøpe meg en skikkelig fin kjole for litt av juleferielønninga jeg får denne uka

–  stirra på dette bildet og ønska meg disse skoene så masse at hjertet dunker ganske fort hver gang

Photobucket
Bildekilde

8 thoughts on “Den første februarhelga har jeg

  1. Høre ut som en veldig, veldig fin helg! 🙂
    Jeg nærmer meg slutten av 20-årene fortere enn jeg vil innse, men føler meg ikke en dag over tjue! Det er rart så fort tiden går…

  2. For en helg, Maren! Bringebær-melkedrømmen er dødsgod, og innslaget ditt fikk meg til å smile masse, og jeg gleder meg på dine vegne til Glee-episoder og bursdagsfeiring! Så mye koooos.

  3. Fin første februarhelg! 🙂 Godt med sånne helger. 🙂
    Og bestill deg en kjole du, det vil nok gjøre svært godt for kroppen. 🙂 Kjoler er elsk på!

  4. Å, så mye fint, Maren! Jeg heier på modcloth-kjole. Det må jo være lov sånn av og til? Og hihi, nå er nyeste Glee-episode på vei ned, og den setter jeg på det minuttet mannen kommer hjem fra jobb. 😀

Legg igjen en kommentar

