"She told me to hold onto that horoscope, put it in my wallet, and one day it would bring me luck."

Jeg hoster og hoster og hoster og liker ikke å være så forkjøla at man må avlyse planer og legge seg rett ned. Heldigvis fikk jeg til et lite besøk hos Ina, selv om jeg hosta så tårene trilla, men det håper jeg hun tilgir meg for. Nå skal resten av dagen brukes i godstolen under teppet og med en kanne te ved min side. Dessuten skal Gilmore Girls brukes flittig til å motvirke all den dårlig samvittigheten jeg får for alt som burde vært gjort. Senere skal alle krefter brukes på å bake noen boller, nettopp bare fordi det føles helt riktig akkurat nå. Og vi ble jo enig om at man skal fokusere på de fine tingene, ikke sant?


Håper dere har en fin mandag. Jeg skal bare bli frisk, jeg.  


Photobucket

10 thoughts on “"She told me to hold onto that horoscope, put it in my wallet, and one day it would bring me luck."

  1. Jeg sender positive vibber i din retning, Maren, og bollebaking kan definitivt hjelpe på formen! Håper du finner tid og krefter til det du har lyst til, og at du blir frisk i en fei!

  2. God bedring til deg Maren! Jeg håper du blir bedre snart. Høres ut som en god plan for kvelden, i hvert fall. Jeg skal også se på Gilmore girls, med te og frukt 🙂

  3. Gilmore Girls!!! 🙂 Elsker den serien, vurderer å begynne på den igjen snart, for den er bare helt elsk!
    God bedring til deg!

Legg igjen en kommentar

