Hjemmelekse

Søte Ane lager fine hjemmelekser. Denne gangen skal man finne ti ting man vil bruke det nye året til. Og da er det de fine tingene som man skal fokusere på. For det er viktig,det.


ikke ha dårlig samvittighet for så masse som jeg pleier å ha dårlig samvittighet for
♥ gi de fine tingene mer plass enn det som kan stresse meg
♥ prøve ut nye oppskrifter, både middagsmat og søte ting
♥ lese bøker som ikke står på pensumlista
♥ alltid ha friske blomster i vase
♥ invitere fine jenter på teselskap
♥ lage fine radiosaker jeg kan være stolt av
♥ smile til meg selv og til andre
♥ finne nye favorittfilmer og ny favorittmusikk
♥ være takknemlig hver dag for at jeg har den beste kjæresten jeg kan tenke meg


Nå er det din tur.

7 thoughts on “Hjemmelekse

  1. Hoho, sånn her er gøy, spesielt å gå tilbake for å se om man klarte det. Skal prøve å få gjort det i år igjen jeg og 😀

Legg igjen en kommentar

