En prikkete jul

Julefreden er det fineste som finnes. Ute er det masse snø, kanskje litt for mange minusgrader, men inne er det uansett peis og te og bøker og filmer. Jeg koser meg sånn. Og jammen har jeg fått så masse fint at ei jente nesten blir målløs. Det er heller ingen tvil om at mange kjenner meg godt, for bare se på alle de fine prikketingene jeg fikk. Prikker, rosa, Greengate. Fint,fint,fint.


Dessuten fikk jeg verdens beste kjærestegave, men den fortjener en historie for seg selv. 


Photobucket

13 thoughts on “En prikkete jul

  1. Vi fikk noen finfine rødoghvitprikkete skåler til bryllupet som jeg akkurat oppdaga at det sto Greengate på, visste ikke hva det var før nå i går. Tror jammen jeg må kikke litt mer på den nettsida, altså!

Legg igjen en kommentar

