Nå kommer jula hit

Åh, som jeg elsker lille julaften. Huset blir julete og juletreet hentes inn. I kveld skal det pyntes, og som alltid av broren min og jeg. I tradisjon tro skal vi også sikkert krangle bittelitt om hvem som får henge på de fineste julekulene. Men det er sånn koselig krangling, altså. ♥ Og først skal det spises julegrøt med kjærestefamilien. Fine planer.


Håper dere får en fin lille julaften også. Ha julegleden med dere, for man trenger ikke å bli så voksen at man ikke gleder seg over jula. Den kan nemlig være magisk om man bare vil. GOD JUL ♥ Hilsen Maren og Peter Pan.


Photobucket

9 thoughts on “Nå kommer jula hit

  1. Å, det høres så koselig ut at jeg blir lei meg samtidig fordi jeg ikke har noe av det du har..

    Men, går det an å sende den peterpan-animasjonen der på link på mail? Den var så fin at jeg fikk lyst til å sende den til venner. Hvordan kan jeg ordne det, hvis du vet?

    God jul ❤

  2. (Altså, ikke at du skal sende den på mail til meg. men hvis du har en link du evt, kan legge ut her i kommentarfeltet). Mente jeg 🙂

  3. Det høres hyggelig ut ^^
    Jeg skal prøve å holde en lik positivt innstilling som deg, men min jobb i dag er å støvsuge og vaske hele leiligheten til mamma.. Men det går bra. Skal spise kanelboller etterpå :):)

  4. Så fin animasjon! Julen ER magisk!
    Jeg har vært på utveksle-gaver-med-gode-venner-tokt i dag, og nå sitter jeg med kaffekopp og julekaker med peisspraking og julemusikk i bakgrunnen. Jul, jul, JUL.
    Fortsett å kose deg, søteste!

Legg igjen en kommentar

