"I live in two worlds. One is a world of books"

Jeg leser mye, og omtrent hele tida. Og selv om jeg er så heldig å ha en hel del fantastisk skjønnlitteratur på pensumlistene mine, så er det noe helt spesielt over det å kunne legge vekk disse pensumlistene og la feriebokfølelsen overta. Hvilken bok skal man velge, når man faktisk kan velge blant all verdens bøker? Denne ferien har jeg, som alltid, store planer om å komme meg igjennom noen av de mange bøkene som har vært på min vil-lese-liste så altfor lenge. Jeg er såvidt i gang med Ragnar Hovlands Sveve over vatna, og så langt liker jeg den godt. I tillegg ligger blant annet Dans, dans,dans av Murakami klar. Om noen har noen bøker som passer perfekt for en juleferie, så gi et lite pip ♥


Det fine,fine bildet er funnet og lånt herfra.

Photobucket

4 kommentarer om “"I live in two worlds. One is a world of books"

  1. Der er vi to 🙂 Jeg har alltid en bok i veska slik at jeg kan lese når jeg får tid. Det er heller labert med litteratur på pensum-listen min, dessverre.. Dumt.

  2. Aah, feriebøker! Skal få lest så masse nå før pensum tar over igjen 😀

    Jeg skal jo som du vet lese Perks, men den har du på en måte lest alt 😛

  3. Har du lest novellene til Anna Gavalda? Eg vil at nokon skal vente på meg er ei samling med masse, masse fine. Synes den passer perfekt til å starte ferien med. Jeg blir dessverre ofte i litt anti-lesemodus i begynnelsen av ferien, fordi jeg har lest så innmari mye fram mot eksamen. Jeg leste Tilbake til Riverton for en stund siden, og den synes jeg var ganske fin. Fikk litt Jane Austen-følelse 🙂

  4. Perks of being a wallflower burde alle lese. Så,så fin 🙂
    Ine, jeg har lest to novellesamlinger av Anna Gavalda, og de er så fine begge to. Tilbake til Riverton har mamma stående i bokhylla, så da er det ikke umulig at jeg prøver meg på den 🙂 For Jane Austen-følelse kan ikke slå feil.

Legg igjen en kommentar

