En god gleemorgen

I dag sto både Ingrid og jeg opp klokka seks. Hvorfor? For å se den nye Glee-episoden klokka sju. Det er den beste starten på dagen som tenkes kan, og nå sitter jeg og nynner på de nye sangene. Jeg tror ikke jeg kan få sagt hvor glad jeg er i den serien. Gilmore Girls er fortsatt på en hellig førsteplass, da. (men det sier seg jo selv)


Nå sitter jeg på lesesalen for å fortsette på oppgaven min. Alberte er tidenes fineste romankarakter


Ha en fin onsdag!

Photobucket

7 thoughts on “En god gleemorgen

  1. Gærninger!

    Jeg la meg klokken halv elleve i dag formiddag. Døgning er såååå kult. Not!

    Ha en fin onsdag, jeg tipper det blir glee på meg i morgen, men den ligger og venter:)

Legg igjen en kommentar

