Gledelig helg

I helga har jeg

– hatt besøk av Ina, og vi spiste blåbærmuffins og drakk opp to kanner med te 

– sett Løvenes Konge, Lady og Landstrykeren, og Tarzan

kjøpt meg ny ullstrømpebukse og en stor pose med den nye favoritt-teen Tante Grønns hage

– vært på radiofaglig dag, og foredrag med Are Kalvø var så morsomt at jeg ble sliten i magen av å le

– gått i fakkeltog mot pels og fått litt tårer i øynene under appeller og synet av 4000 engasjerte mennesker

– hatt ny og rosa fløyelssløyfe i håret

– vasket klær med vaniljetøymykner så det lukter fantastisk godt av både klær og leilighet

– spist melkesjokolade

– begynt julegaveplanleggingen og gledet meg enda mer til jul

– måttet puste med magen for å ikke bli stressa over alt som skal gjøres

– hørt på Across the Universe-soundtracket veldig mange ganger

– drømt om julepynt og julekaker

I kveld skal jeg endelig se filmen Adam, som jeg har gleda meg veldig lenge til å se. Hurra for helg og oppsamling av energi til ei ny og fullpakka uke. 


Og til slutt et lite tips. Gå inn her, og se på alle de fine bildene Ingrid finner fram til. Her er Tarzanfavoritten.



4 thoughts on “Gledelig helg

  1. Jeg elsker Tantor. Søteste elefanten noensinne. Kanskje bortsett fra Dumbo.

    Fine fakkeltoget. Herlig å gå med noen som er like lettrørt! («Når vil vi ha det?» «Nå!» :D)

    Disneyrave!

  2. Oi, vaniljetøymykner visste jeg ikke at fantes (kanskje fordi jeg aldri har brukt tøymykner), men det høres jo utrolig ut. Finnes det overalt? Jeg må på leting, merker jeg! Jeg har vanilje-body scrub som jeg elsker så høyt at jeg går og lukter på armene mine etter å ha brukt den, hihi.

  3. Det er den aller beste, Ane. Heter Soflan, og er med vanilje og orkidè,i en gul flaske. Og er alltid på tikronersmarked på ica, var sånn jeg oppdaget den, hihi.
    Jeg elsker alt som lukter vanilje, har duftlys også ❤

  4. Åh, dette må ha vært en herlig helg! Håper uken har vært like bra, og at at du har funnet tid til alt du har måttet gjøre. Vi sees på tirsdag!

Legg igjen en kommentar

