Prima ballerina

Endelig er det fredag igjen. Og denne helga skal bli fin: Disneyfilm, kanskje mamma og pappa-besøk, halloweenfest (jeg kommer ikke til å være så skummel) og enda en fin heimkunnskapskveld på søndag. Jeg gleder meg til alt sammen.

I dag har jeg laget innslag for Sorgenfri. Det er noe av det koseligste jeg har gjort på lenge, for jeg var nemlig i en barnehage og intervjuet en skummel drage og en fin indianer om godteri og rampestreker. Om du har lyst til å høre på, så kan du høre sendinga som sendes på søndag mellom tre og fire. En fin ting å gjøre mens man for eksempel baker boller eller drikker te.
Også må jeg bare vise fram det nye kjedet jeg kjøpte i dag. Det blir kanskje ikke søtere.
God helg til alle dere som har lyst til å lese litt her, det blir jeg så glad for

5 kommentarer om “Prima ballerina

  1. Åååh, nei, det blir ikke stort søtere! Innslaget ditt var ultrakoselig, forresten. Vi høres på søndag! Kos deg i mellomtiden!

  2. Tenk om ein hadde vore so små at ein kunne ha dei der på føta! Det ville vore litt fantastisk, særleg visst det va sånne magiske so gjorde at ein kunne danse med ein gong^^

Legg igjen en kommentar

