"You don’t need shoes. In my day, we walked twenty miles in the snow just to get to our shoes."

Jeg har lenge jakta på de perfekte vinterskoene. Jeg er kresen, redd for å gli på isen og kjempedårlig til å gå på sko med antydning til litt høy hel.


På lørdag fant jeg endelig sånne jeg så lenge har hatt lyst på. For det er jo så typisk, man lager seg et bilde av skoene i hodet, men finner de sjelden i virkeligheten. Men med disse tok det omtrent tre sekunder fra jeg prøvde de på til jeg sendte en hurra-melding til Ingrid.
De er varme, pene og ikke minst så er skinnet så mjukt som man bare kan drømme om. Og like fine til strømpebukse som til bukse. Vi skal nok bli gode venner, disse skoene og jeg.

10 kommentarer om “"You don’t need shoes. In my day, we walked twenty miles in the snow just to get to our shoes."

  1. Åhåå, de er akkurat som bildet jeg også har hatt i hodet, joo. … men jeg brukte opp nye sko-budsjettet på jeg-finner-jo-ikke-noe-bedre-og-jeg-trenger-sko-nååå-sko. Æsj. 😛 Men hurra for at du fant drømmeskoene! 😀

Legg igjen en kommentar

