Sorgenfri

Jeg har en fin ting i hverdagen min. Nemlig journalistjobben i Sorgenfri, et kulturprogram på Radio Nova. Sorgenfri har sendetid hver søndag mellom tre og fire, og er alltid fylt med fine innslag og ny og spennende musikk. Jeg har vært med siden januar 2009, og jeg blir mer og mer glad i alt som har med radio å gjøre. Og ikke minst så har jeg møtt så mange fine venner der, som for eksempel søte Synne. 


Radio Nova, som er studentradioen i Oslo, kan man høre på fm 99,3 om man da selv bor i Oslo, og på nett. Her kan du få med deg live radio og i tillegg klikke deg inn på alle programmene. Sorgenfri har sin egen side her, og der kan man også finne tidligere sendinger og høre på dem. For eksempel så satt jeg i studio sammen med Synne forrige søndag, og koste oss med snakk om blant annet Disney, te og kanel. Høres fint ut, ikke sant? Gå inn og lytt!

Denne søndagen kan du høre en såkalt dogmesending, for på tirsdag spilte vi den inn på Gressholmen, ei av øyene i Oslofjorden. Og at vi koste oss kommer nok til og høres. 

Her drikker vi te og spiser kvikk-lunsj på brygga sammen med Linda, enda en sorgenfrier. Bildet har jeg lånt av Synne.


Håper dere vil klikke dere innom ♥

10 thoughts on “Sorgenfri

  1. Jeg synes ikke du ser sur ut.. kanskje du bare følger intenst med på hva de andre to snakker om 🙂

  2. heihei, falt tilfeldigvis innom, men likte veldig godt alt jeg har sett til nå! men jeg har et spørsmål: ser her at du drive rmed radio, og dette er noe av det mest fantastiske jeg vet, jeg har selv vurdert å gå en radio/tv- produksjonslinje ved folkehøyskole neste år, og lurer derfor på om du har gjort dette evnt. hvor, eller i det hele tatt hvordan du har kommet dit du er og hvordan du trives?

    jeg går siste året på vgs og all inspirasjon om framtiden mottas med grenseløs takknemlighet 🙂

Legg igjen en kommentar

