" I’m Sam. Sam I am. And I don’t like Green Eggs and Ham."

Dagene mine går i svart-hvitt for tiden. På fredag har jeg muntlig eksamen, og jeg har vært nervøs for den siden begynnelsen av september. Det går jo sikkert fint til slutt, men det er denne nervøsiteten som jeg ikke klarer å bli kvitt, og som ødelegger både nattesøvn og matlyst. Så vær snille og tenkt bittelitt på meg på fredag rundt ett, så kanskje det hjelper meg et skritt på veien. Det er jo iallefall lov å prøve. 


























Nå sitter jeg med tidenes bunke oppsummeringsark og et hav av tankekart. Og selvsagt 

mange kopper te. 

Selv om både denne dagen og neste går til øving og atter øving, så begynte iallefall denne dagen fint. Gleefrokost, selvfølgelig. I ny t-skjorte. Og for en episode det var! Så for hver gang jeg blir fortvilet av all denne forskningshistorien, så ser jeg denne scenen. 
Til nå har jeg sett den fem ganger. Og dere skal vite at det kommer til å bli flere.


10 thoughts on “" I’m Sam. Sam I am. And I don’t like Green Eggs and Ham."

  1. ååå, håper det går bra på muntlig! Jeg er også kjempenervøs for min, og den er i slutten av November. Huff. Muntlig eksamen er det skumleste som finnes.

  2. Jeg skal sende deg mange lykkeønskninger på fredag! 🙂

    Hva studerer du forresten, og hvor langt er du kommet i graden?

  3. Hihi, jeg tenkte akkurat over hvor fancy det er å ha begynt på master i litteraturvitenskap. Du er ganske stilig, Maren! Og jeg er overbevist om at du takler eksamen fint. I mellomtida får du kose deg så mye som mulig med te og Glee og kos. Husk at fredag ettermiddag er du ferdig – uansett!

  4. Det kommer til å gå så bra! Jeg skal krysse alt som kan krysses for deg, men egentlig tror jeg ikke du trenger det:) Lykke til!

  5. Så snille dere er! Er overbevist om at det kommer til å hjelpe 🙂

    Og Ingrid: tusen takk, men skulle nesten ikke tro det gikk an:P

Legg igjen en kommentar

