Heimkunnskapen

Tirsdag forrige uke var det første treff i vår nye klubb. En klubb for mat og glede. På menyen sto fårikål og pannacotta. Vi var flinke og entusiastiske, og varmet opp med smågodt og lakris.

De fine jentene

Mens fårikålen kokte skrev vi inn oppskriftene i de matchende nye kokebøkene våre. Inga er the scrapman, og Sigrid synes det hadde vært helt okei å ha ei lita geit.

Og pannacottaen ble himmelsk med pasjonsfrukt på toppen.


Det ble et vellykket klubbmøte for heimkunnskapsjentene, og jeg gleder meg til neste gang
10 thoughts on “Heimkunnskapen

  1. Så veldig søtt og koselig! Jeg liker konseptet. Og hehe, jeg trodde det sto «vi varmet opp smågodt og lakris», og det ville jo vært veldig eksperimentelt, da. … men det kunne jo kanskje funka?

  2. godterilapskaus… nam. og det hadde vore kjekt å ha ei geit. eg skal ha geit ein gong. ho var så fin i boka. fin kveld, eg blir mett berre eg ser på den pannacottaen.

Legg igjen en kommentar

