I kampen mot brystkreft har vi alle samme farge

Oktober er den rosa måneden. Og hver oktober har jeg støttet Brystkreftforeningen med en sum, og festet en rosa sløyfe og refleks på jakka mi. Jeg hadde blitt veldig glad om du ville gjøre det samme.

I år har jeg blant annet kjøpt denne, og jeg gleder meg til den dukker opp i posten.

Så min oppfordring er: se etter rosa i butikkene, for mange produsenter er med på aksjonen og det er så veldig verdt det å bruke noen kroner ekstra på et rosa sløyfe-produkt.

Bildet er lånt fra http://www.rosasloyfe.no/, hvor du kan gå inn å lese mer og forhåpentligvis også besøke nettbutikken. I tillegg har Rosa sløyfe en tilhengerside på facebook, og den synes jeg du skal melde deg inn i.

Ha en fin lørdag, og fest en rosa sløyfe på jakka di.

8 kommentarer om “I kampen mot brystkreft har vi alle samme farge

  1. Nå har jeg kjøpt sløyfe til både meg og mannen!

    («Vil du ha rosa sløyfe, Terje?»
    «Øh, nei?»
    «Altså… ikke et klesplagg eller noe, men Rosa sløye-aksjonen-sløyfe»
    «Åh. Ja!»)

  2. Ja, jeg husker i hvert fall den viktigste av dem – og skjønner at du bryr deg litt ekstra 🙂

    Du er fin, Maren!

Legg igjen en kommentar

