Three girls all with strawberry curls

Forkjølelsen er heldigvis på vei ut av kroppen, men det kjennes fremdeles mer behagelig å lese pensum i kosekosekurven enn på lesesalen. Nå leser jeg Jean Rhys’ Good Morning Midnight, også en pensumroman i høst, og jeg elsker den! Paris, 30-tallet og identitetskrise har blitt noe jeg blir helt oppslukt i. Litt sånn som Alberte og friheten. (bare litt annerledes.) Alberte-bøkene av Cora Sandel er nok mine favorittbøker, så de fortjener et innlegg for seg selv en eller annen gang.

Og til lesing så vil jeg gjerne at det noen ganger skal være helt stille rundt meg, noen ganger litt bråkete, og noen ganger trenger jeg fin musikk. For meg har Ingrid Michaelson perfekt lesemusikk. Og tilfeldigvis er en fin Ingrid Michaelson-sang i en av de søteste youtube-videoene jeg vet om.

Så her er den. God helg!
3 thoughts on “Three girls all with strawberry curls

  1. Ååh, enda en bok å føre opp på den intenst lange leselisten min.

    Den videoen er så supersøt. Ingrid Michaelson er brabrabra. Zåå kult navn også. 😛

  2. Hei du! Takk for hilsen inne hose meg. Tusen takk, det var kjekt å høre. Alltid kjekt å titte innom nye blogger. Her var det veldig koselig, hører på musikken nå. Vi blogges.

Legg igjen en kommentar

