"I would have joined in on a kick ass harmony,but…the dude was naked"

Nå er den endelig her, Glee sesong 2! THE DAY OF ALL DAYS


Da episoden dukket opp i dag tidlig satt vi klare med ferske rundstykker, juice og te. Og vi så episoden ikke bare en gang, men TO. For så bra var den. Og jeg med tårer i øynene mens Ingrid lo av meg/med meg. Ikke fordi det egentlig var så trist, men fordi jeg hadde gledet meg sånn og plutselig var de der igjen. Det er vel ingen som kan protestere på at jeg liker denne serien da, vel?

Og den var akkurat som jeg ville den skulle være; fine sanger, fine kjoler, søt ny gutt, frekke Suekommentarer, dummeogfantastiske Brittanyreplikker, og Finn sitt skjeve smil. Smelt!

9 thoughts on “"I would have joined in on a kick ass harmony,but…the dude was naked"

  1. Jeeeeeeeeeee! Gleegleeglee <3
    Åh, nå må vi vente EN UKE på ny episode. Sukk. Tror jeg må se denne ukens femti ganger til 😛

  2. Åå, jeg gleder meg! Er hjemme i dag og venter bare på at Terje skal komme hjem (ja, jeg har faktisk en mann som også liker det, hihi). Hurra 😀

  3. Gled dere! Dere kommer garantert til å lengte til at neste uke skal gå fort så dere får se fortsettelsen:)
    Fiine serien <3
    (jeg skal se den for tredje gang, hoho)

  4. Wee, Glee! Jeg skal vente med å se det til juleferien. Og nei, det betyr ikke at jeg er gal eller at jeg gleder meg noe mindre, jeg bare vil. Men jeg hørte rykter om at Kurt har lik genser som meg. 😀

  5. Hei du 🙂 Jeg liker bloggen din så godt, med den lyseblå fargen på dato-overskriftene er ganske vanskelig å lese på hvit bakgrunn. Kunne du gjøre den litt mørkere? Bare et forslag, da 🙂

Legg igjen en kommentar

