Kosekosekosekurven♥

Jeg er så glad for vårt nye huslige medlem at jeg bare må vise fram et bilde her. Se!



Verdens største stol, og faktisk så stor at jeg brukte fem minutter bare på å le av hvor stor den var. Men den er i tillegg sååå god å sitte i, passer perfekt til romanlesing når man er forkjøla og pjusk, som jeg er nå.


Jeg hadde lyst til å gi den et navn, og synes tidenes Aristokattene-sitat; kosekosekosekurven, er det perfekte valg.

Mathias sitt forslag var «Jørgen»…
5 thoughts on “Kosekosekosekurven♥

  1. Hihi, så fiiin! Jeg skjønner at du er forelska i den, men jeg skjønner også at du lo. … og jeg tror jeg også kunne funnet på å kalle den Jørgen. Den gamle PC-en min het Truls, og den nye heter Potet, og det trådløse nettverket vårt heter Pølse. Sånn apropos? Eller noe?

Legg igjen en kommentar

