Å gjøre høsten fin

I sommer, da hver dag føltes lik og jobb tok mesteparten av tida, så bestemte Ingrid og jeg oss for å lage hver vår høstliste. Den skulle inneholde fine ting vi kunne glede oss til. Fintfintfint.

– Melissa Horn-konsert
– gjøre veggen fin
– lese fine ikke-pensum-bøker
– skrive mer
– lære meg å gå med litt høyere heler
– finne ny fin musikk jeg ikke har hørt
– se mange fine filmer, som Aristokattene, Stranger than fiction, Adam, og Before Sunset
-spise mer havregrøt
– lage en blogg
– se Pushing Daisies
– lage middager med oppskrifter jeg ikke har prøvd før
– dra på Folkemuseet

Nå begynner verden å lukte av høst, og det er en fin ting i seg selv. Og jeg har kjøpt nye støvler og tramper midt i alle vanndammer jeg kan se, for det er like gøy ennå som det var i barnehagen.
Hipp hurra for små gleder.


9 thoughts on “Å gjøre høsten fin

  1. Tristan & Isolde er en film du må se, med mindre du allerede har gjort det. Before Romeo & Juliet, there was Tristan and Isolde.

  2. Så koselig liste du har laget! Og så koselig bloggen din er. Jeg jobber på Folkemuseet, og anbefaler veldig å ta en tur dit! Når høsten kommer skikkelig i gang, fra slutten av september, skal jeg jobbe i det nyoppussede fjøset der annenhver helg. Med dyr og alt! Også må du se huset fra Trønderlag som er innreda i 1959-stil. Og Enerhaugen! Og leiegården med masse leiligheter fra forskjellige tiår! Blant annet er det en som skal være «et dukkehjem»… å, det er bare så mye fint der. Velkommen, velkommen! 🙂

  3. Åh, nå har jeg jo enda mer lyst til å dra, Ine!:) Har vært der en gang før men det er snart to år siden, så det er på høy tid med et nytt besøk. Og besøk skal det bli i løpet av høsten, det kan jeg love deg 🙂

Legg igjen en kommentar

